twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

prepaid online

Kalau sesapa nak join bisnes prepaid MLM dengan modal rendah, mastereload lah tempatnya. Tempat yang sesuai untuk mencungkil bakat anda dalam bisnes MLM. Kalau yang ini pun tak berapa nak berjalan,nampak gayanya MLM ni bukan bidang anda.

Nak berjaya dalam MLM ni ada caranya juga. Bukan main follow buta saja. 2-3 bulan pertama tu, kena kerja kuat dari biasa. Contact kena banyak. Bila dah ada downline, kena jaga betul-betul. Jangan bagi downline lari. Kalau tidak, sia-sia saja usaha anda dari awal.

Aku pun bukannya terrer sangat dalam MLM ni, cuma saja-saja cari pengalaman. Sebab tu aku join yang offer modal rendah. Masa aku join dulu, pendaftaran tengah buat promosi, RM10 saja. Pejam mata bayar RM10. Downline dah ramai, tapi disebabkan sikit kesilapan teknikal, banyak downline tak aktif. Dengan aku-aku sekali tak aktif. Upline aku dlm bisnes prepaid MLM ialah cikgu rahim. Femes dia skrg dalam fesbuk..hehe

Sekarang tak tau lah beliau masih aktif lagi atau tidak. Aku ingat nak gerak baliklah bizzprepaid ni. Baki ada sikit lagi dalam akaun aku tu. Siapa nak cuba-cuba asah bakat dlm bisnes prepaid MLM ni, boleh contact aku.

Semua prepaid ada dijual. Digi, Celcom, Hotlink, iTalk dan macam-macam lagi. Online melalui internet boleh, online melalui SMS pun boleh. Masterelod, you prepaid e-load solution

0 comments:

Post a Comment